Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.
Dostali ste od nás správu?
Chcem zaplatiť
Ak sa budete riadiť pokynmi uvedenými v upomienke alebo liste, všetko vybavíte rýchlo a jednoducho. Môžete sa tiež prihlásiť do svojho účtu v zákazníckom portále a vykonať platbu – údaje o platbe už budú predvyplnené, takže ušetríte čas.
Čítať viac ›
Overenie stavu
Zistite, či ešte prebieha inkaso vášho dlhu alebo je už ukončené.
Čítať viac ›
Už ste úhradu urobili
Ak ste už faktúru uhradili, je niekoľko možností, čo sa bude diať ďalej.
Čítať viac ›
Nastavenie splátkového kalendára
Nemajte obavy! Vo väčšine prípadov si môžete posunúť dátum platby alebo nastaviť splátkový kalendár, ktorý pozostáva z mesačných splátok.
Čítať viac ›
Aké sú moje možnosti?
Najdôležitejšia vec je zistiť, kto je váš veriteľ a aká je vaša situácia. Ak si nie ste istý, čo máte robiť, vždy môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Čítať viac ›
Faktúra je nesprávna
Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie.
Čítať viac ›
Prídite a porozprávajme sa
S platnosťou od 1. septembra 2023 vás opäť radi privítame aj na osobnom stretnutí v našej centrále v Bratislave. Počas stránkových hodín môžete využiť osobné poradenstvo, prípadne nám priniesť dokumentáciu. Platba v hotovosti na mieste však nie je možná.
Čítať viac ›loading...