Každý piaty Európan si požičiava peniaze, aby mal z čoho zaplatiť účty. 

Európsky spotrebiteľský platobný report 2018 je už k dispozícii.

Čítať viac ›
Neviem teraz urobiť úhradu

Nastavenie platobného plánu

V spoločnosti Intrum ponúkame niekoľko možností, ak máte problém s úhradou. Môžete si nastaviť platobný plán alebo posunúť termín platby.
Neviem teraz všetko uhradiť, čo mám robiť?

Nastaviť platobný plán

Vo väčšine prípadov si môžete nastaviť platobný plán, ktorý pozostáva z mesačných splátok. Po prihlásení sa si ho môžete nastaviť online a vybrať si rôzne možnosti. V systéme tiež získate prehľad o svojej súčasnej situácii.

Zamestnanci nášho zákazníckeho servisu sú tu pre vás, aby vám pomohli. Kontaktujte nás a dohodnite si ďalší postup, aby ste sa nemuseli príliš zaťažovať so svojimi záväzkami.

O platobnom pláne sa dozviete viacej tu.

Kontaktujte nás

Neviem teraz všetko uhradiť, čo mám robiť?

Posunúť dátum splatnosti faktúry

Potrebujete viacej času?

Prihláste sa do systému alebo nás kontaktujte ohľadne posunutia termínu splatnosti. 

Kontaktujte nás