Intrum vás nikdy nebude žiadať o poskytnutie osobných údajov, ako sú heslá, platobné údaje alebo overovacie kódy, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS. Ak dostanete takúto žiadosť, nereagujte na ňu. Ak sa chcete chrániť pred podvodníkmi, prihláste do zákazníckeho portálu cez zelené tlačidlo Môj účet, a zistite, či máte u nás prípad. Prípadne nás kontaktujte priamo. Údaje nájdete v sekcii Kontakt.
Neviem teraz urobiť úhradu
Nastavenie splátkového kalendára
V spoločnosti Intrum ponúkame niekoľko možností, ak máte problém s úhradou. Môžete si nastaviť splátkový kalendár alebo posunúť termín platby.
Neviem teraz všetko uhradiť, čo mám robiť?
Nastaviť splátkový kalendár
Vo väčšine prípadov si môžete nastaviť splátkový kalendár, ktorý pozostáva z mesačných splátok. Po prihlásení sa do svojho účtu v našom zákazníckom portále si ho môžete nastaviť online a vybrať si rôzne možnosti. Vo svojom účte tiež získate prehľad o svojej súčasnej situácii.
Zamestnanci nášho zákazníckeho centra sú tu pre vás, aby vám pomohli. Kontaktujte nás a dohodnite si ďalší postup, aby ste sa nemuseli príliš zaťažovať so svojimi záväzkami.
O splátkovom kalendáre sa dozviete viacej tu.
Neviem teraz všetko uhradiť, čo mám robiť?
Posunúť dátum splatnosti
Potrebujete viacej času?
Prihláste sa do svojho účtu v našom zákazníckom portále alebo nás kontaktujte telefonicky, či emailom ohľadne posunutia termínu splatnosti.
loading...