Dostali ste od nás správu?
Chcem zaplatiť
Ak sa budete riadiť pokynmi uvedenými v upomienke alebo liste, všetko vybavíte rýchlo a jednoducho. Môžete sa tiež prihlásiť do svojho účtu v zákazníckom portále a vykonať platbu – údaje o platbe už budú predvyplnené, takže ušetríte čas.
Čítať viac ›Overenie stavu
Zistite, či ešte prebieha inkaso vášho dlhu alebo je už ukončené.
Čítať viac ›Už ste úhradu urobili
Ak ste už faktúru uhradili, je niekoľko možností, čo sa bude diať ďalej.
Čítať viac ›Nastavenie splátkového kalendára
Nemajte obavy! Vo väčšine prípadov si môžete posunúť dátum platby alebo nastaviť splátkový kalendár, ktorý pozostáva z mesačných splátok.
Čítať viac ›Aké sú moje možnosti?
Najdôležitejšia vec je zistiť, kto je váš veriteľ a aká je vaša situácia. Ak si nie ste istý, čo máte robiť, vždy môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Čítať viac ›Faktúra je nesprávna
Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie.
Čítať viac ›Prídite a porozprávajme sa
S platnosťou od 1. septembra 2023 vás opäť radi privítame aj na osobnom stretnutí v našej centrále v Bratislave. Počas stránkových hodín môžete využiť osobné poradenstvo, prípadne nám priniesť dokumentáciu. Platba v hotovosti na mieste však nie je možná.
Čítať viac ›loading...