Dostali ste od nás správu?

Dostali ste od nás správu?

Chcem zaplatiť
Mám neuhradený dlh

Chcem zaplatiť

Chcem zaplatiť

Ak sa budete riadiť pokynmi uvedenými v upomienke alebo liste, všetko vybavíte rýchlo a jednoducho. Môžete sa tiež prihlásiť do svojho účtu v zákazníckom portále a vykonať platbu – údaje o platbe už budú predvyplnené, takže ušetríte čas.

Čítať viac ›

Overenie stavu
Je už môj dlh splatený?

Overenie stavu

Overenie stavu

Zistite, či ešte prebieha inkaso vášho dlhu alebo je už ukončené.

Čítať viac ›

Už ste úhradu urobili
Mám otázku o svojom záväzku

Už ste úhradu urobili

Už ste úhradu urobili

Ak ste už faktúru uhradili, je niekoľko možností, čo sa bude diať ďalej.

Čítať viac ›

Neviem teraz všetko uhradiť
Neviem teraz urobiť úhradu

Nastavenie splátkového kalendára

Neviem teraz všetko uhradiť

Nemajte obavy! Vo väčšine prípadov si môžete posunúť dátum platby alebo nastaviť splátkový kalendár, ktorý pozostáva z mesačných splátok.

Čítať viac ›

Mám viacej dlhov, čo mám robiť?
Mám viacej dlhov, čo mám robiť?

Aké sú moje možnosti?

Mám viacej dlhov, čo mám robiť?

Najdôležitejšia vec je zistiť, kto je váš veriteľ a aká je vaša situácia. Ak si nie ste istý, čo máte robiť, vždy môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum.

Čítať viac ›

Nesúhlasím s dlhom
Nesúhlasím s dlhom

Faktúra je nesprávna

Nesúhlasím s dlhom

Prosím, kontaktujte naše zákaznícke centrum, čo najrýchlejšie.

Čítať viac ›

Prídite a porozprávajme sa
Chceli by ste s nami osobne hovoriť?

Prídite a porozprávajme sa

Prídite a porozprávajme sa

S platnosťou od 1. septembra 2023 vás opäť radi privítame aj na osobnom stretnutí v našej centrále v Bratislave. Počas stránkových hodín môžete využiť osobné poradenstvo, prípadne nám priniesť dokumentáciu. Platba v hotovosti na mieste však nie je možná.

Čítať viac ›