Včasné zapojenie zvyšuje úspešnosť vymáhania pohľadávok za dodávky telekomunikačných služieb, či energií

Cesta zákazníka je kľúčová pre zabezpečenie spokojnosti spotrebiteľov. V spoločnosti Intrum máme dlhoročné skúsenosti v uľahčení tejto cesty naprieč celým obchodným procesom.

Dvojitá výzva

Poskytovatelia zo sieťových odvetví čelia dvojitej výzve. Na globálnej úrovni ovplyvňujú inovácie, dodávky a ceny klimatické zmeny, ekologické problémy a svetové udalosti, zatiaľ čo na úrovni zákazníkov musia poskytovatelia venovať pozornosť potrebám a problémom jednotlivých spotrebiteľov, aby sa znížil odliv zákazníkov.

Vysoká mobilita

V prostredí zvýšenej mobility zákazníkov, kde sú zákazníci podnecovaní k pravidelnému prehodnocovaniu a zmene dodávateľa prostredníctvom internetových porovnávacích stránok, sa to ľahšie povie, ako urobí. Preto je zákaznícka skúsenosť dôležitejšia ako kedykoľvek predtým: odstraňovanie prekážok a vytváranie pozitívnej cesty sa stávajú prioritou.

Čas hrá hlavnú rolu

V spoločnosti Intrum využívame naše rozsiahle skúsenosti, znalosti a údaje na to, aby sme zákazníkom ponúkli individuálne prispôsobené riešenia, či už prostredníctvom preferovaných platobných kanálov alebo v rámci uskutočnených platobných operácií. Čím skôr nás zapojíte do procesu, tým lepšie vieme ovplyvniť skúsenosti so správou pohľadávok.

Medzinárodné prepojenie

V telekomunikáciách a sieťových odvetviach majú podniky často medzinárodný charakter a objemy pohľadávok sa líšia. Bez ohľadu na veľkosť a požiadavky poznáme zložitý regulačný systém do hĺbky a sme pripravení pomôcť dodávateľom so všetkými potrebami v oblasti inkasa pohľadávok.

Rozvrat v energetickom priemysle prebieha a je intenzívny, pričom prechod na udržateľné riešenia je skutočným stredobodom pozornosti. Prečo nám nedovoliť, aby sme vám pomohli so správou pohľadávok a uvoľniť tak cenné zdroje pre inovácie a hlavné obchodné záujmy?

 

Ak by ste chceli zistiť viac o tom, aké služby vieme poskytnúť presne podľa vašich potrieb, kontaktujte nás.