TS: Slovenské firmy na križovatke.  

Naskočia na vlnu AI revolúcie?

Čítať viac ›

Upomienkové služby

Základným východiskom pre tieto služby sú hlboké poznatky platobného správania a trendov v platení. Intrum dokáže prispôsobiť dizajn a frekvenciu platobných upomienok každému vášmu zákazníkovi individuálne. 

 

V spoločnosti Intrum máme pre vás pripravené špeciálne navrhnuté balíky pre každú potrebu. Získate tak úplnú kontrolu a flexibilitu. Vaše faktúry budú sledované presne a včas v stanovených termínoch. Uvoľníte si tak ruky pre vaše hlavné zamerania.

 

 

Flexibilné podmienky - individuálne prispôsobené upomienky

Rýchlejšie platby a vysoký inkasný pomer

Silné meno značky Intrum

Konzistentná, včasná, empatická a rešpektujúca komunikácia


Zistíme dôvody omeškaných platieb

Vaši zákazníci majú tiež plné ruky práce a niekedy sa stane, že vám zabudnú zaplatiť v dohodnutom čase. Aké sú vaše možnosti? Buď si nájdete čas na pravideľné overovanie platieb od vašich zákazníkov telefonicky či emailom, alebo sa obrátite na nás.

Vylepšíme komunikáciu s vašimi zákazníkmi

Identifikujeme doterajšie slabé administratívne miesta a posilníme ich. Individuálne upravíme podmienky. Máme prehľad o platobných vzoroch a trendoch zákazníkov, čo nám umožňuje precízne nastaviť celý proces.

Dobré meno a vzťahy zostanú zachované

Dôkladný a dôsledný proces nastavenia upomienok podporí včasnosť a zjednoduší platbu zákazníkom. Aj vďaka tomu dosiahneme lepšiu platobnú morálku, zatiaľ čo vaše dobré vzťahy ostanú zachované a vy dostanete zaplatené včas.

Často kladené otázky

FAQ - Upomienkové služby | Intrum

Prečo by som mal používať upomienkové služby spoločnosti Intrum?

Existujú zákazníci, ktorí zabudnú zaplatiť svoj účet. Sú aj takí, ktorí sa rozhodli platbu odložiť. Ak máte problémy s oneskorenými platcami, vieme vám pomôcť. Naše profesionálne pripomienkové služby dajú zákazníkom jasný signál, že ich včasná úhrada je dôležitá. Zároveň to, že využívate služby odborného partnera pre správu pohľadávok im dokáže, že platby beriete vážne. Náš citlivý, ale dôsledný prístup s upomienkami často úplne stačí na zabezpečenie platby.

Ovplyvní služba upomienok spoločnosti Intrum moje vzťahy so zákazníkmi?

Spoločnosť Intrum sa špecializuje na prácu s ľuďmi a podnikmi, ktorí majú dlhy. Sme tu už viac ako sto rokov. Našim cieľom je zabezpečiť platbu profesionálne, citlivo a empaticky. Keďže sa zameriavame výlučne na správu pohľadávok, disponujeme značnou výhodou. Z toho ťažia naši klienti. Máme overené skúsenosti, čo sa týka technológií, platobného správania a zvyklostí, ako aj zaobchádzania so zraniteľnými zákazníkmi. Zabezpečíme, aby sa s vašimi zákazníkmi zaobchádzalo korektne. Chceme, aby mali pozitívne skúsenosti, takže si ich môžete dlhodobo udržať.

Čo ak používam upomienky, ale moji zákazníci aj napriek tomu neplatia?

Mnohí zákazníci po zaslaní upomienky od spoločnosti Intrum rýchlo zaplatia. Minimálne sa s nami rýchlo skontaktujú, ak majú finančné problémy. Takto môžu s nami prediskutovať svoje možnosti. Pri tých, ktorí nereagujú, využívame ďalšie overené postupy. Platbu sa snažíme zabezpečiť napríklad prostredníctvom telefonického inkasa.

Mám obavy z toho, keď s našimi zákazníkmi bude komunikovať niekto iný

V spoločnosti Intrum výrazne investujeme do školení a nástrojov potrebných na zabezpečenie pozitívnych skúseností vašich zákazníkov. V oblasti práce s dlhujúcimi zákazníkmi, či už sú to fyzické osoby alebo organizácie, máme špičkové odborné znalosti a storočné skúsenosti. Sme schopní citlivo a súčasne rozhodne zistiť reálnu finančnú situáciu vašich zákazníkov. Následne spoločne hľadáme riešenie, ktoré je pre nich udržateľné. Takto pre vás, nášho klienta, zabezpečíme úhradu za tovar alebo služby, ktoré ste poskytli. Ochrana vašej značky a dobrého mena je pre nás rozhodujúca.

Aké sú výhody telefonických pripomienok zákazníkovi?

Skôr než odovzdáte prípad na vymáhanie, je vhodné zákazníkovi najprv zavolať. Je to dobrý spôsob, ako si zachovať dobrý vzťah. Môžete tak vyriešiť prípadné nedorozumenia. Zákazníkovi tak dáte príležitosť vysvetliť dôvody omeškania. Vďaka tomu si môžete vybudovať dôveru a urýchlite platbu.

Kedy je potrebné zavolať zákazníkovi?

Zákazník by mal byť kontaktovaný skôr, ako jeho prípad postúpite na vymáhanie. Tým si zabezpečíte udržiavanie dobrého vzťahu so zákazníkom a mnohé nedoplatky budú rýchlejšie uhradené.

Ako rýchlo môžete začať?

Konkrétny časový rámec si s vami dohodneme individuálne a závisí od rozsahu požadovanej služby. Trvanie implementačnej fázy zvyčajne závisí od viacerých faktorov. Neváhajte nás v tejto veci kontaktovať.

Môžete pri komunikácii so zákazníkmi používať moju značku?

Áno, naši odborní poradcovia môžu telefonicky kontaktovať zákazníka vo vašom mene. Môžeme to robiť pod naším menom alebo pod vašou značkou. Rozhodnite sa sami.

7 tipov ako zabezpečiť včasné platby od svojich zákazníkov a klientov

Realita je taká, že len málo spoločností sa dokáže vyhnúť nedobytným pohľadávkam, avšak prevencia je vždy lepšia ako liečba. Bez ohľadu na to, aká veľká alebo malá je vaša firma, je efektívne mať zavedené opatrenia na minimalizáciu rizika omeškaných platieb. Zároveň tým zvýšite účinnosť inkasa pohľadávok a zlepšíte hospodársky výsledok. Vďaka preventívnym opatreniam sa vyhnete nákladom, času a problémom pri naháňaní oneskorených platieb.

 

Prečítajte si, ktorých sedem oblastí by mali byť pre vás prioritou, aby ste urobili všetko potrebné pre zabezpečenie včasných platieb od svojich zákazníkov a klientov.

“Intrum je silná značka. Naše prieskumy zákazníckej skúsenosti ukazujú, že zákazníci sú s našim prístupom nadmieru spokojní. Empatickým ale dôsledným prístupom dokážeme urýchliť platby a súčasne zachovať dobré vzťahy medzi klientom a ich zákazníkom.”

Martin Musil, výkonný riaditeľ Intrum Slovakia

Chcete zistiť, čo vieme pre vás urobiť? Spravte prvý krok k našej vzájomnej spolupráci

  • 1

    Kontaktujte nás vyplnením formulára

  • 2

    Náš predajný tím sa vám ozve, aby sme presne identifikovali vaše potreby

  • 3

    Spoločne navrhneme najvhodnejšie riešenie. To sa odvíja od veľkosti vašej firmy, počtu, veku a výšky pohľadávok a ostatných požiadaviek

  • 4

    Zrealizujeme službu s najvyššími etickými a zákonnými štandardmi. Ak budete mať záujem následne navrhneme ďalšie možnosti spolupráce


Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom

Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu