Starostlivosť o zákazníkov počas celého životného cyklu pohľadávky
Zameranie na zákazníka, konzistentné procesy a digitálne nástroje. To sú prísady, ktoré zabezpečujú optimálnu skúsenosť zákazníkov v rámci stratégie etického vymáhania spoločnosti Intrum.
Cesta služieb zákazníkom (dlžníkom), ktorú v Intrume poskytujeme svojim klientom (veriteľom), je dôsledne nastavená tak, aby sa efektívnosť spájala so špičkovou starostlivosťou o zákazníka na trhu.
Dosahujeme to týmito krokmi:
- Povedomie - naša značka a reputácia sú pre nás dôležité. Dbáme na to, aby sme my aj naši klienti fungovali eticky.
- Pripomienky - dokážeme automatizovať pripomienky, upomienky a pokyny v súvislosti s inkasom. Aby sme odstránili, čo najviac prekážok pri splácaní, zákazníkom zasielame odkazy priamo na rôzne možnosti platby.
- Komunikácia - dbáme na to, aby mali zákazníci konzistentný a jednoduchý prístup k informáciám. Využiť môžu digitálne technológie alebo služby kvalifikovaných agentov nášho zákazníckeho centra.
- Splatenie - ku všetkým zákazníkom pristupujeme spravodlivo a s rešpektom. Zabezpečujeme transparentnosť splátkových kalendárov, úplný prehľad o dlhoch danej osoby a spravodlivé postupy vo všetkých fázach životného cyklu pohľadávky.
- Platby - ponúkame viacero nenáročných možností pre urobenie úhrady v snahe eliminovať prekážky pri splácaní pohľadávok.
- Spätná väzba - od zákazníkov sa snažíme sa získať spätnú väzbu. Na základe toho potom konáme. Chceme pomôcť vyriešiť jednotlivé situácie a zlepšiť tak skúsenosti všetkých zákazníkov.
Ak chcete zistiť, ako presne môžeme pomocť vašej spoločnosti a zákazníkom, kontaktujte nás.