Cookie button
TS: Slovenské firmy prekonali obavy z AI. 

 Až 91 % slovenských podnikov v súčasnosti využíva alebo plánuje v blízkej budúcnosti implementovať umelú inteligenciu (AI) v oblasti riadenia platieb.

Čítať viac ›

Telekomunikácie, sieťové a ostatné odvetvia

Starostlivosť o zákazníkov v meniacom sa svete
Telekomunikácie, sieťové a ostatné odvetvia
Intrum_Brand_Environments_005.jpg

Včasné zapojenie zvyšuje úspešnosť vymáhania pohľadávok za dodávky telekomunikačných služieb, či energií

Cesta zákazníka je kľúčová pre zabezpečenie spokojnosti spotrebiteľov. V spoločnosti Intrum máme dlhoročné skúsenosti v uľahčení tejto cesty naprieč celým obchodným procesom.

 

Prečítajte si, čo považujeme za kľúčové pre tieto odvetvia.

Intrum Brand Groups 059

Aká je správna prax vymáhania pohľadávok?

Správne postupy inkasa pohľadávok si vyžadujú, aby poskytovatelia dodržiavali právne normy stanovené na trhoch, na ktorých pôsobia. Etický prístup je jediným správnym spôsobom fungovania.

 

Prečítajte si, prečo je dôležitý správny postup pri vymáhaní pohľadávok.


Prečo si vybrať spoločnosť Intrum?

Accept_Black.png

Poskytovateľ komplexných služieb


Accept_Black.png

Excelentná starostlivosť o zákazníkov


Accept_Black.png

Medzinárodný dosah


Accept_Black.png

Špičkové odborné znalosti v odvetví


“Prístup vašich zamestnancov ma milo prekvapil. Vždy, keď mi niekto volal, bol ústretový a vedel aj poradiť a pochopiť, aj keď som mala nejaký problém so splátkou.”

pani Monika z okresu Nové mesto nad Váhom, zákazníčka spoločnosti Intrum Slovakia

Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom

Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu