Naše podnikanie nie je postavené na spotrebiteľoch s finančnými problémami

Kontaktovať zadlžených ľudí, vypočuť si ich s empatiou a potom im pomôcť vrátiť sa k zdravému hospodáreniu, to je neoddeliteľnou súčasťou každodennej činnosti spoločnosti Intrum, ktorá sa zaoberá vymáhaním pohľadávok.

Naším poslaním je pomáhať veriteľom získať svoje pohľadávky tým, že sa staráme o ich zákazníkov, aby boli schopní splácať svoje dlhy. Náš cieľ dokážeme dosiahnuť len vtedy, keď spotrebitelia prevezmú kontrolu nad svojimi financiami.
Martin Musil, výkonný riaditeľ spoločnosti Intrum Slovakia

Zamestnanci, ktorí pracujú v odvetví inkasa pohľadávok, sa bežne stretávajú s predsudkami zo strany iných ľudí

Mnohí ľudia sa mylne domnievajú, že naším jediným cieľom je profitovať na druhých alebo že urobíme čokoľvek, aby sme od spotrebiteľov vylákali peniaze pre našich klientov. Je to inak. Naším poslaním je pochopiť oba pohľady a pomôcť všetkým stranám dosiahnuť udržateľné riešenie, veriteľom a aj ľuďom v ťažkostiach so splácaním.

Prax nám ukazuje, a je to naša voľba, že ciele pre všetkých v tomto partnerstve vieme dosiahnuť, ak budeme konať dôstojne, s rešpektom a empatiou voči všetkým zúčastneným.

Cieľom je zdravá ekonomika

Realita je taká, že spoločnosť Intrum neprofituje na spotrebiteľoch s dlhmi. Naše podnikanie je postavené na pomoci ľuďom pri ich splácaní. Dnes sa profilujeme ako poradenská spoločnosť. Zastaralé vymáhanie je už minulosťou.

Spoločnosť Intrum, ako európsky líder na trhu správy pohľadávok, považuje za nevyhnutné formovať celé odvetvie správnym smerom. Tým je pre nás tzv. zdravá ekonomika, v ktorej naši klienti dostávajú peniaze za dodaný tovar alebo služby a dlhujúci zákazníci dostanú férové možnosti splácať svoje dlhy. Vtedy sa situácia stáva obojstranne výhodnou.

Základom toho, aby sme mohli niekomu pomôcť, je pozorne počúvať a pochopiť jeho situáciu

Existujú prípady, kedy dlh vznikol kvôli nedbalosti alebo dokonca zámerne. Veľkú časť však tvoria zákazníci, ktorí sa zadlžili v dôsledku vážnych životných udalostí, ako je choroba, rozvod, smrť alebo sa nechali oklamať.

Našou úlohou je prelomiť tento negatívny cyklus. Počúvaním, pohľadom na širšie súvislosti, hľadaním možností a ponukou realistického splátkového kalendára sa snažíme týchto ľudí podporiť.

Práve vtedy, keď človek potrebuje pomoc, nájde motiváciu a vlastnú snahu o zmenu.

Budovanie dlhodobých podporujúcich vzťahov

Základom vytvárania akéhokoľvek vzťahu je transparentnosť v komunikácii a dôvera.

Venujeme veľa času nadviazaniu vzťahu, aby osoba, ktorej pomáhame, získala dôveru k profesionálovi, ktorý sa jej prípadom zaoberá. Vyplatenie veľkej sumy peňazí nie je úloha, ktorá sa dá zvládnuť za týždeň. Vyžaduje si čas, trpezlivosť a dodržiavanie dlhodobého plánu.

To, že ideme správnou cestou, sa prejavuje aj v pozitívnej spätnej väzbe od našich konečných zákazníkov – spotrebiteľov - dlžníkov, ktorým pomáhame, či už individuálne alebo vo forme excelentných výsledkov našich prieskumov zákazníckej spokojnosti. 9 z 10 dopytovaných zákazníkov vyjadrilo celkovú spokojnosť. Potvrdili, že máme ochotný, príjemný personál, ktorý hľadá riešenia.
Martin Musil

Štandardne vykonávame tiež prieskum spokojnosti našich klientov

Spokojnosť a vďačnosť na strane našich klientov aj zákazníkov je skutočným ocenením našej práce. Vidíme, že vytvárame pozitívnu zmenu v živote ľudí aj firiem a tým aj v celej spoločnosti. Obzvlášť pre veľké podniky, ktoré operujú s tisíckami až desiatkami tisíc neuhradených faktúr, sme strategickým partnerom. Preto ja a moji kolegovia vykonávame svoju prácu s hrdosťou každý deň.

So spoločnosťou Intrum Slovakia máme dlhodobú, úspešnú spoluprácu v oblasti vymáhania pohľadávok. Oceňujeme ich diskrétnosť, presnosť a individuálny prístup.
Mária Šichová, Credit Controller, Scania Slovakia s.r.o.
Intrum. Určujeme smer k zdravej ekonomike.
Intrum. Určujeme smer k zdravému partnerstu.

Tu môžete začať proces a stať sa naším klientom

Určujeme smer k prosperujúcemu podnikaniu