COVID-19 

Náš prístup ku etickému inkaso v čase korona krízy. Telefonáty vybavujeme v čase 7:00-18:00. Možnosť osobnej návštevy je zrušená až do odvolania.

Čítať viac ›

Etické inkaso v čase korona krízy

Keďže sa svet okolo nás každý deň mení v dôsledku prepuknutia choroby COVID-19, prijali sme dočasné opatrenia, aby sme mohli vyjsť v ústrety našim zákazníkom v tejto neistej dobe.

Spoločnosť Intrum má priame zastúpenie v 24 európskych krajinách. Všade pozorne sledujeme vývoj situácie. Je pre nás dôležité zabezpečit podporu pre našich klientov, ale rovnako aj pre ich zákazníkov.

Neustále sme vedení našimi firemnými hodnotami, aby sme ukazovali cestu ku zdravej ekonomike. Naše hodnoty sú Ethics (Čestnosť), Empathy (Empatia), Dedication (Odhodlanie) a Solutions (Riešenia). Najmä čestnosť a empatia sú pre nás v tejto dobe neistoty obzvlášť dôležité.

Domácnosti čelia ťažkým časom

U mnohých zákazníkov sme zaznamenali zníženie príjmu v dôsledku náhleho poklesu či prepúšťania v súvislosti s koronavírusom. To samozrejme vytvára značnú neistotu vo financiách domácností ale aj firiem naprieč celou Európou.

Chápeme to.

Rozumieme, že situácia sa u mnohých zákazníkov zmenila. V súvislosti s chorobou, sa prirodzene znižuje schopnosť splácať. Dlh však naďalej existuje.

Pre nás je najdôležitejšie, aby sa s každým zákazníkom počas týchto ťažkých dní zaobchádzalo s vysokou mierou empatie.
Dopĺňa Martin Musil, výkonný riaditeľ Intrum Slovakia

Z tohto dôvodu sme vo všetkých krajinách zaviedli dočasné nariadenia o tom, ako môžeme pomôcť zákazníkom, ktorí sa teraz ocitli v ešte zložitejšej finančnej situácii.

Prinášame dočasne nasledovné špeciálne:

  • možnosť odložiť splátky

  • opätovne preplánovať splácanie dlhu

  • zmrazenie dlhu

Samozrejme tiež dodržiavame nariadenia a usmernenia miestnych orgánov, ktoré sa v jednotlivých krajinách líšia.

Kontaktujte nás a spoločne nájdeme riešenie

Všetci sme zodpovední za to, že v tomto náročnom období prispejeme do komunity. V spoločnosti Intrum urobíme všetko pre to, aby sme našli dobré riešenia vychádzajúce zo situácie každého jednotlivca.

Odporúčame preto všetkým, ktorí majú problémy s platbami, aby sa obrátili na naše zákaznícke centrum. Naši špecialisti sa budú snažiť nájsť riešenia, ktoré budú prijateľné pre všetky zúčastnené strany.

Na Slovensku je až do odvolania zrušená možnosť fyzickej návštevy pobočky Intrum Slovakia v Bratislave. Telefonické hovory prijímame a realizujeme v štandardnom režime, v čase od 7:00 do 18:00.

 

Ďakujeme. Želáme všetkým veľa trpezlivosti, aby sme dokázali prejsť týmto náročným obdobím v zdraví a v čo najväčšom kľude, ako sa len dá.